sis-sss-logo-tr sis-sss-logo-tr-k
  • Anasayfa
  • SSS
    • Ders Kayıt ve Yaz Okulu
    • Askerlik İşlemleri
    • ÇAP - YANDAL
    • Yatay Geçiş
    • Dikey Geçiş
    • Erasmus
    • Yeni Kayıt ve Kayıt Dondurma
    • Özel Öğrenci
    • Lisans Tamamlama
    • Lisansüstü
    • Muafiyet ve İntibak İşlemleri
    • Öğrenci Katkı/Öğrenim Ücreti
    • Yabancı Uyruklu Öğrenciler
    • Diploma ve Mezuniyet İşlemleri
    • Transkript ve Belgeler
    • YÖKSİS
    • UOLP
    • MasterBee
  • Öğrenci İşleri
  • İTÜ Anasayfa
  • English
  • Anasayfa/
  • YÖKSİS
Expand all Collapse all

    • YÖKSİS’te mezuniyetim görünmüyor. Ne yapmalıyım?

      E-devlette mezuniyetiniz görünmüyorsa ÖİDB web sayfasında yer alan YÖKSİS güncelleme formunu doldurarak güncelleme talebinde bulunabilirsiniz.

    • YÖKSİS'te bilgilerim görünmüyor veya hatalı görünüyor. Ne yapmalıyım?

      YÖKSİS’teki bilgilerinizin (not ortalaması, sınıf bilgisi vb.) düzeltilmesi için yardım bileti (yardim.itu.edu.tr)  oluşturarak ÖİDB ile iletişime geçebilirsiniz.  

    • Yandal programı öğrencisiyim. Birinci anadalımdan mezun oldum fakat yandal programım devam ediyor. YÖKSİS’te mezuniyetim görünmüyor. Ne yapmalıyım?

      YÖKSİS’teki bilgilerinizin düzeltilmesi için yardım bileti (yardim.itu.edu.tr)  oluşturarak ÖİDB ile iletişime geçebilirsiniz.  

    • YÖKSİS’e giriş yapmam mümkün müdür, bilgilerime nereden ulaşabilirim?

      Öğrencilerin YÖKSİS’e erişimleri yoktur.

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı - Telefon+90 212 365 78 00-99 (100 hat)

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı- Fax+90 212 285 29 09

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı - Adres  İTÜ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Ayazağa Kampüsü 34469 Maslak - İstanbul

İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024